1. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ

Με την παραλαβή των προϊόντων εξοφλείτε το οφειλόμενο ποσό στον ταχυμεταφορέα που σας έφερε την παραγγελία. Η αντικαταβολή χρεώνεται με 3€ ανεξαρτήτως του βάρους και του κόστους της παραγγελίας. 

2. ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται τις πιστωτικές κάρτες VISA, MASTERCARD, MAESTRO, ELECTRON και AMERICAN EXPRESS (Ελλάδας και εξωτερικού). Να σας υπενθυμίσουμε ότι τα στοιχεία της κάρτας σας δεν καταχωρούνται στο κατάστημά μας αλλά μόνο στην τράπεζα που σας κάνει την χρέωση. Η διαδικασία της πληρωμής υλοποιείται μέσω της τράπεζας Πειραιώς, η οποία εφαρμόζει προηγμένο σύστημα ασφαλείας με κρυπτογράφηση (βλ. Πολιτική Προστασίας Χρήστη).

3. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Το κατάστημά μας δέχεται πληρωμές και μέσω λογαριασμού τραπέζης στις παρακάτω τράπεζες: 

Πειραιώς: 

Εμφανιζόμενο Όνομα: Νάκας Χρ. Βασίλειος 

IBAN: GR7501722570005257086841427 

Κάνοντας μια παραγγελία μέσω του nakasprosound και επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμής «κατάθεση σε τράπεζα», η παραγγελία σας μπαίνει σε αναμονή μέχρι να κάνετε την κατάθεση. Αν περάσουν 7 ημέρες χωρίς να προχωρήσετε στην κατάθεση, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί. 

Θα σας παρακαλούσαμε να αναγράψετε ως αιτιολογία στην κατάθεση το πλήρες ονοματεπώνυμο σας ή την επωνυμία της εταιρείας σας. 

Για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας σας μπορείτε να μας στείλετε σκαναρισμένη την απόδειξη κατάθεσης με email στο info@nakasprosound.gr. 

5. ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Παρακαλούμε να έχετε πάντα στο νου σας ότι η παραγγελιά σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

α) Λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών ή άλλων λόγων ανωτέρας βίας που δύνανται να επηρεάσουν τη μεταφορά και παράδοσή της.

β) Επειδή έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα (τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα) και δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Σημείωση: Το κόστος αποστολής αναγράφεται στο «Καλάθι Αγορών» και επηρεάζεται ανάλογα με το βάρος, τον όγκο της παραγγελίας και τον επιλεγμένο τρόπο παράδοσης. Το σύστημα υπολογίζει αυτόματα το κόστος ανάλογα με τους παραπάνω παράγοντες.

Υπάρχει περίπτωση για τεχνικούς λόγους να μην υπολογιστεί σωστά το κόστος αποστολής. Σε αυτή την περίπτωση υπεύθυνος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει για τη διαφορά. Εσείς διατηρείτε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία, αν δεν συμφωνείτε με το νέο ποσό, ή να επιλέξετε έναν διαφορετικό τρόπο αποστολής.